Vše o nákupu

 

Jak dlouho trvá vyřízení objednávky a kdy se mohu těšit na doručení?

Skladem pro Vás máme přes 180 000 nejoblíbenějších fix. Odesíláme je maximálně do 3 pracovních dnů od objednání na Vaši adresu nebo do výdejních míst Zásilkovny nebo Vám je můžeme připravit k osobnímu vyzvednutí v naší výdejně MODELOV.

  

Jak mohu změnit nebo stornovat svou objednávku?

Pokud si přejete jakkoliv změnit Vaši objednávku, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese ahoj@fixy.cz a my s Vámi vše co nejdříve vyřešíme.

 

Kde najdu vaše výdejní místo MODELOV?

Naše výdejna se nachází na adrese Zikova 19, Praha 6 - Dejvice. Najdete nás tu každý všední den od 9:00 do 17:00.

 

Mohu si zboží na výdejně MODELOV ihned zakoupit?

Jelikož se jedná o výdejní místo, objednávku je třeba předem vytvořit na našich webových stránkách.

 

Mohu si zboží před objednáním někde prohlédnout osobně?

Máme to v plánu, bohužel ale v tuto chvíli žádný showroom k dispozici nemáme, kde by se dalo zboží prohlédnout.

 

Zajímají Vás podmínky přepravy?

Vyberte si dopravu, kterou máte nejradši. Pokud si přejete objednávku doručit přímo ke dveřím, využijte doručení na adresu kurýrem. Také je možné zaslat objednávku do výdejních míst přes Zásilkovnu, kde si ji osobně vyzvednete. Osobně si také můžete objednávku vyzvednout v naší výdejně MODELOV.

 

Posíláte zboží i na Slovensko?

U nás je možné všechno. Pokud si přejete zboží doručit na Slovensko, využijte naše webové stránky www.markery.sk, kde najdete také všechny naše produkty.

  

Mohu zboží vrátit nebo vyměnit, pokud mi nevyhovuje?

U nás máte možnost vrátit či vyměnit zboží do 14 dnů od převzetí zboží. Stačí nám nepoškozené, zabalené zboží v originálním balení odeslat na naši adresu: MODELOV, Zikova 19, Praha 6 - Dejvice, 160 00 s číslem Vaší objednávky a číslem bankovního účtu. Jakmile vrácené zboží zkontrolujeme a zpracujeme, budeme Vás informovat. Vrácení peněz garantujeme do 14 kalendářních dnů od doručení zboží zpět k nám na sklad. Více informací ohledně postupu vrácení zboží najdete zde.

 

Jak mohu postupovat v případě reklamace?

Pokud reklamujete produkt, pošlete nám ho prosím na následující adresu: MODELOV, Zikova 19, Praha 6 - Dejvice, 160 00 s číslem Vaší objednávky a popisem problému. Jakmile reklamované zboží zkontrolujeme a zpracujeme, budeme Vás informovat. Více informací ohledně postupu reklamace najdete zde.

  

Nabízíte i velkoobchodní prodej?

Samozřejmě. V současné chvíli Vám můžeme velkoobchodně nabídnout produkty od značek TOUCHGRAPH'IT, OHUHU CARIOCA. V případě zájmu nám napište na e-mailovou adresu ahoj@fixy.cz a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

  

Zajímá Vás cokoliv jiného?

Pokud jste tu nenašli odpověď na Vaši otázku, rádi vám ji zodpovíme na e-mailové adrese ahoj@fixy.cz, kde nás můžete kdykoliv kontaktovat.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shopteťák.cz